Igår var jag ledig! Planen var att jag skulle åka till amadores, favoriten! Men efter lång busstur, söndrig buss, byta buss så hoppade jag av på anfi! Fint där med, men var så himla mycket folk! Igår var det röd dag så alla spanjorer var lediga så det var helt knökat! Men solade och badade många gånger men kunde inte riktigt slappna av när det är så mycket kakkel runt omkring! Vid sex tog jag bussen hem igen! 

Väl hemma duschade jag och tog på myskläder,en fick tänka om snabbt och vid halv nio åkte vi till arinagas strandpromenad för att gå på pinchos! Kul att prova! Man betalar 2 euro och får då ett glas öl/vin och en matbit, så provar man många olika restauranger! Mysigt!



 

2 kommentarer

Carina Svensson

03 May 2014 22:41

Hej kul med en utekväll.
Blev det som en liten barrunda eller?
Vilken slags mat? Typ tapas? Kram

Gulle

05 May 2014 20:53

Vad mysigt roligt med nåt nytt hoppas det smakade gött kram på dig

Kommentera

Publiceras ej