Helgen har gått i rasande fart och nu är det söndag morgon! I torsdags kväll blev jag Sjukis igen så gick och la mig vid 9 på kvällen och sedan på morgonen körde jag barnen till skolan och därefter begav jag mig till sängen igen! Vid 13 var det dags att vakna, duschade lite snabbt och sedan blev fix med mat! I fredagseftermiddag blev det fix med Sophia, eftersom hon skulle ha balettuppvisning! Att sätta upp donauts på en tjej som inte har så långt hår var inte det lättaste! Men men tillslut blev det okej! Sedan var hennes balett, superduktig!

Igår var vi på Emmas musikuppvisning uppe i agumies och därefter åkte vi hem, åt lunch och sedan åkte vi till san agustin och badade och solade några timmar i poolen :) skönt! Till kvällsmat åt vi fajitas, mumsiiiii! 

Nu ska vi snart åka till stranden! I eftermiddag blir det barnkalas, Wiho!








2 kommentarer

Jasmine

07 Apr 2014 13:07

Herredudingen så söta tjejer! :D

Gulle

08 Apr 2014 15:45

Vad söta dom e. Kan tänka att du svor inom dig när du gjorde dounatsen haha sån var du när du var lite toffsar flätor jämt men inga donutser haha söt var du kram

Kommentera

Publiceras ej