Buenas noche!

Sitter just nu i soffan och kommer snart se lite serie med Sandra och Eulogio! 

Idag har jag haft en bra dag! Hade sovmorgon, åt frukost i lugn och ro! Sedan åkte jag med Sandra till en stor affär, fick med mig två klänningar för 23 euro, rätt så nöjd! Åkte hem och sedan åkte jag och hämtade barnen! Efter maten bakade jag och Sophia äpplepaj, mumsigt! Kollade lite på Madicken innan vi gick till parken och åkte inlines, gjorde gymnastik, hoppade hopprep och twistband :)

Vid sju gick jag ut och sprang! 1 minut Snabbare än igår, nöjd! Efter blev det en
Snabb dusch och sedan kollade vi på Emil, älskade barnfilmer!

Nu serie!




3 kommentarer

Carina Svensson

16 May 2014 15:13

Vilka underbara klänningar!
Hu r kommer du hem med allt?
Vilka i ordningen?? Femtionde eller !!! Kram

Anonym

16 May 2014 15:14

Snygga klänningar. många har du nu. Bra med personbästa på joggingrundan. Fortsätt så
Kram pappsen

Carina Svensson

16 May 2014 17:23

Vilka underbara klänningar!
Hu r kommer du hem med allt?
Vilka i ordningen?? Femtionde eller !!! Kram

Kommentera

Publiceras ej