Igår var jag också ledig. Ställde klockan 8 och vid kvart i nio satt jag på bussen mot San Agustin! Letade upp där moster Gulle ska bo, och det verkade finfint! Gick sedan till havet och gick strandpromenaden till playa del Ingles! Väl där köpte jag en kaffe och crossiant och vatten. Sedan bestämde jag mig för att gå hela vägen från playa del Ingles till mas Palomas på Stranden genom all sand! Väl framme skulle jag ta bussen till arguegin, där det var marknad! Fick vänta på bussen och massa turister! Köpte bara en nagelfil, jordgubbar och mjukglass men mysigt! Mulet väder men varmt! Så bestämde mig för åka tillbaka till playa del Ingles, dåligt besök då det var kass väder! Satte mig på en uteservering och tog en öl! Sedan gick jag strandpromenaden till san agustin! Väl där avslutade jag dagen med 3-rätters! Räkor i het olja, oxfilé med pepparsås och sedan jordgubbar!

Bra dag! 🌟










3 kommentarer

Jasmine

03 Apr 2014 07:56

Men ojoj vad gott! Hur lång tid tog det att gå i all sand? Och vad fanns det för saker på marknaden? :D

Carina Svensson

03 Apr 2014 17:09

Göttegris!!!
Å vad jag önskar att jag vore hos dig

Gulle

03 Apr 2014 21:31

Låter härligt fina bilder som vanligt go mat mmm låter bra det här stället snart kommer jag kram från moster

Kommentera

Publiceras ej