Ledig dag! Började dagen med sovmorgon och sedan åt jag frukost i lugn och ro! Tränade hemma med Sandra och sedan duschade jag. Åkte med Sandra till vecindario där hon släppte av mig! Sedan gick jag på shoppinggatan och kikade i massa affärer! Köpte ett par mjukisshorts, två linnen, ballerinastrumpor - kul med lite nya saker. Sedan gick jag till atlantico (köpcentret) och kikade i ännu mer butiker. Köpte inget där men hittade massa saker jag vill köpa! Lunch blev det på mc Donalds, hehe! 

Imorgon får jag se vad som händer! Har börjat få ont i halsen igen så får se vad jag ska göra :) just nu är det strömavbrott här hos oss. Så inget ljus eller elektricitet funkar.. 

Nu funkar det ingen - 15' min senare!








2 kommentarer

Carina Svensson

02 Apr 2014 22:23

Alltig lika kul att se vad du pysslar med! Vilka fina saker, speciellt korallfärgade linnet tycker jag var så söt! Kram

Gulle

02 Apr 2014 22:41

Vilka fina kläder du hittar så många fina kläder. Inte bra med halsen igen du får kurera dig så du inte e sjuk när jag kommer kram på dig

Kommentera

Publiceras ej