Dålig bloggning men lägger tid på annat som är viktigare. Njuta av tiden som är kvar, vara med barnen, läsa böcker, sola och vara ute. Eftersom jag bara har internet inne i huset så blir man lite begränsad och man kan inte blogga överallt, vilket är lite synd.

Idag är jag ledig och har börjat med en sovmorgon till klockan 10, skönt! Nu har jag precis ätit lite müsli, kokat ägg och lite kaffe på det. Nu snart ska jag nog bege mig till stranden och vara där i några timmar. Tydligen kommer det in varma vindar från sahara öknen idag, så imorgon kommer det vara supervarmt. Imorgon är det även barnens bästa kompis Emelies kalas, ska bli mysigt att gå på hennes kalas. Det verkar vara mycket *svenska* lekar som är på planeringen så det blir säkert super!

Puss och kram, så hörs vi snart igen.


2 kommentarer

Carina svensson

11 May 2014 23:05

Ha nu det riktigt skönt å ta vara på den här tiden som är kvar!
Blir lite lätt avundsjuk på att sola lite, vara i den Goa värmen, bada osv kram söt m

Gunilla

12 May 2014 07:35

Nu e det inte så långt kvar för dig tummen ner tycker Emma så gulliga ni e Kram moster
P.S Smarriga tårtor

Kommentera

Publiceras ej