Måndag! Veckans första dag, snart är
Det helg igen och sedan måndag igen, tiden går fort! Har ungefär två månader kvar här nere och därefter blir det jobb i
Sommar.

Idag var jag uppe med tuppen och väckte tjejerna och vidare till skolan, sedan chillade jag järnet. Oftast brukar jag åka och träna men idag körde Sandra sin pappa till flygplatsen så vi hann inte träna någon av oss. Jag har kollat på högskoleutbildningar och skrivit upp de jag tycker verkar kul.

Någon annan dag i veckan ska jag sätta mig ner igen och verkligen gå igenom alla utbildningar och se vilka som verkar bra, alltså göra en till gallring. Innan 15 april måste jag ha bestämt mig så
Känns bra att vara ute i god tid! Men om jag känner mig själv rätt så kommer jag sitta de sista dagarna ändå!

Sedan har jag hjälpt Sandra kolla lite aupairer, innan det var dags för hämtning av barn.

Efter maten påskpysslade vi lite! Vi håller på att göra gula garnbollar som vi sedan ska göra till kycklingar, lite kul! Sedan var det gymnastik  och hem - pyssla lite till!

Kollat mera aupairer/foton/dator och lite serietittande så är det dags att sova! Imorgon och på Onsdag väntar lediga dagar! Känner för en sovmorgon
Imorgon och därefter zumba, på eftermiddagen tror jag att jag ska åka ner till san agustin och kika upp vart moster ska bo när hon kommer på besök :) på onsdag blir det nog ta bussen ner till söder och pressa sol! Sedan hela helgen blir det hårdjobb då
Mamman jobbar fredag, lördag, söndag, måndag!

Nu : god natt!


Kvällsmat : bananpannkaka (ett ägg,en banan,kokos) nyttigt och bra :)

2 kommentarer

Carina Svensson

25 Mar 2014 12:27

Va roligt att du är ute och åker så mkt kram

Gunilla Bengtss0n

27 Mar 2014 11:28

vad duktiga tjejerna e, den bananpannkakan ser ju väldigt mycket goare ut ån den jag gjorde till dig å ludde hihi

Kommentera

Publiceras ej