I fredags var barnen lediga och deras morfar var på besök! Vi var på stranden på dagen och sedan på eftermiddagen hade de musikskola - Emelie och Alva kom dit så det var skoj! På kvällen grillade vi grillspett, hihi min ide! 

I lördags så åkte vi till stranden igen och åkte hem vid 14-tiden, åt och packade väskorna igen! Eftermiddagen spenderades nere i söder i maspalomas tillsammans med en massa barn och vuxna! En av Sandras kompis har en bungalow så mellan 16.30-19 badade och solade vi vid poolen! Därefter gick alla barn och vuxna hem till Caroline och grillade! Supermysig kväll! Åkte därifrån vid 22.30, så det var en heldag på Stranden vilket jag gillar!

Idag är jag ledig och har precis ätit frukost! Mamma och pappa har hjälpt mig med deklarationen så den är nu färdig! Tror jag ska bege mig till stranden en stund, hoppas inte på för
Mycket folk men det är det säkert då det är söndag idag!










3 kommentarer

Carina Svensson

04 May 2014 21:27

Å va trevligt, va skönt att vara på stranden varje dag. Å va gott du har det kram längtar efter att vi kan åka till malmön

Jos

04 May 2014 22:50

Vilka supergoda grill spett du ordnat.verkar ha varit en bra dag med sol bad god mat och umgänge
Puss

Gulle

05 May 2014 20:57

Mmmmm vilka Goa grillspett hoppas vi får smaka på såna när du kommer hem mums kram

Kommentera

Publiceras ej